:D - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Martine Reijm - WaarBenJij.nu :D - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Martine Reijm - WaarBenJij.nu

:D

Blijf op de hoogte en volg Martine

16 Oktober 2012 | Costa Rica, San José

Hola:)

Deze week maandag en dinsdag oko naar huis gelopen:)
En woensdag en donderdag warenw e vrij:)

Vrijdag was het cijfers ophalen voor de examenklassen en was er nog een of ander iets p school, waarvoor elke klas een land had en daar een kraampje voor ahd, was wel grappig:)

Dinsdag had ik ook nog oefenen voor de schoolband. Was wel leuk:)
En hoefde alleen mijn schoolshirt aan en voroderest eigen kleding, omdat ik althuis was geweest, dus dat is wel relaxxD

Voorderst hebben wezaterdag niet zo veel gedaan. Alleen naar de kerk geweest met Tita, Tito en Andrez.

Gisteren was er een sportdag met de band. was echt super leuk. Niet zoals in Nederland echt sportdag, hebben maar eignelijk alleen touwtrekken gedaan een een spel, waarbij je opmoest volgen wat ie zei en als ie niet op tijd was, was je af. Was grappig:) En leuke mesnen dus:) Het was in Savannah Park, maar dat is echt groot en er zijn echt veel mensen, echt niet normaal! Echt super grappig en leuk:)

Daarna bij de Mac gegeten. Is echt heel anders dan in Nederland, veel minder efficient, maar dat is ook wel grappigxD

Zo worden hamburgers klaar gemaakt kop bestelling en komt alles tereht op een grote bak soort van, dus niet gesorteerd op hamburger en alles gaat vele langzamerxD Maar ze hebben wel vele meer keus, zo kan je bij het ontbijt ook het typische Costa Ricaanse ontbijt nemenxD

Vandaag waren we nog vrij, weet salleen niet precies waarom, sommige winkels en dingenw aren ook gesloten, terwijl andere weer open wren. ;) Dus vanaag nieuwe kleding gekocht:)

Morgen ga ik naar me nieuwe klas, dus we gaan zien hoe dat gaat aflopen, Ben benieuwd:)

Voorderest gaat alles hier goed, k snap steesd meer spaans en tis wel grappig, wnt tis oktober en ook al regent et, het is nog steeds warm/lekker. Dus dat is best weird, maar wel leuk:)

En heb hier gewoon elke dag vakantie gevoel, heb geen flauw idee waardoor dat komt, maar dnk doordat je midner verplichtingen hebt, altijd lekker weer is en ook beetj doordat ik niet mijn eigen kamer heb en niet alels kan laten slingeren en dat is op de camping ook altijd zoxD
Maar dit gevoel is niet verkeerd hoor:)



  • 16 Oktober 2012 - 14:28

    Oma:

    Wat zal straks een opgeruimde boel in jou kamer zijn zeg. Hier is het maar koud hoor.
    Heb je leuke kleren gekocht? Het allerbeste maar weer, xxxxoma en opa

  • 17 Oktober 2012 - 06:40

    Anja:

    Lekker lang vakantie. Dat zal straks weer tegenvallen. En hou het opruimen erin scheelt straks veel werk voor je moedertje. De jongens hebben volgende week vakantie Heerlijk ! Hebben jullie daar nog (herfst) vakantie? Hoe noemen ze dat daar? Nog veel plezier en geniet van je rust.
    Groetjes Anja

  • 17 Oktober 2012 - 08:50

    Amber :

    Heeee tienn,
    Ik zit me te vervelen op school dus dact ga jou eens ff mailen:)
    Lekker hooor zolang vakantie hihi kan je volgende x niet een vakantie dichter in de buurt uitzoeken dan kon ik nog ff langs komen haha.

    Kan je de diensten een beetje volgen daar in het spaans haha lijkt me lastig!
    Leuke foto's op facebook van de week!

    Hier alles goed, alleen heel veel regen.. moet zo voetballen met school in de regen, en ben een jas vergeten dus dat word lekker koud:( k heb et alleen niet zo op voetbal en dat 10 weken lang haha maarjaaaaaa!

    Heel veel liefs xx am

  • 17 Oktober 2012 - 08:55

    Ellen Van Der Voort:

    Goedemorgen martine,

    Wat een leuk stukje heb je weer geschreven! Volgens mij zit je helemaal op je plek daar hoor!
    Een stuk rustiger leven als hier begrijp ik. En altijd lekker warm weer. Gaaf ook dat je in de band speelt,echt wat voor jou. Ik heb in een deuk gelegen over die bomberas, zag het helemaal voor me!
    Al die mannen slingerend aan de buitenkant van de wagen. Nou,ik wens je veel succes in je nieuwe klas
    (en plezier) en tot horens he!

    Groetjes. Ellen van der Voort.

  • 17 Oktober 2012 - 09:46

    Gerdien:

    Zo leuk om steeds je blogs te lezen! We spreken elkaar dan wel elke dag,maar toch is het leuk om op deze manier op de hoogte te blijvenvan al je avonturen(:
    En nogmaals bedankt voor je suuuuper lange brief&de armbandjes,we vonden het echt heel leuk!
    Have fun en ik spreek je...vanmiddag:D
    Doeidoei!

  • 18 Oktober 2012 - 22:56

    Anita:

    Oeff.... ik ben jaloers.....!! Elke dag een vakantie gevoel...Dat wil ik ook ....!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Pura Vida en Costa Rica

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2013

Vakantiee:)

25 Juni 2013

Tijd gaat sneeeeel!

31 Mei 2013

Holaa:)

20 Mei 2013

:)

06 Mei 2013

Hollaa:)
Martine

Hola, Ik ben Martine, 17 jaar en ik heb in juni mijn VWO diploma gehaald. Ik had geen zin om gelijk door te gaan leren aan de universiteit en dat is waarom ik nu hier een jaar in Costa Rica ben om naar high school te gaan. :)

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 31671

Voorgaande reizen:

15 Juli 2012 - 15 Juli 2013

Pura Vida en Costa Rica

Landen bezocht: